onsdag 19 maj 2010

White men can't jump

Nu var det dags för en double under-wod;

Annie

50-40-30-20 and 10 rep rounds of:
Double-unders
Sit-ups


Att jag helt klart har mycket kvar att förbättra på DU's står helt klart. Klarade som mest 7 st i rad, och då med ett vanligt hopp emellan för att stabilisera mig. Var fler gånger med om att få 3-4 misslyckade i rad, oerhört frustrerande :(

Sit-upsen gick kalas, alla set obrutna! :)

Det var svettigt, men jag fick aldrig den där intensiteten som jag hade fått med bättre teknik.

Testade mitt proteinpulver för första gången idag med, whey-80 med jordgubbssmak. Helt ok att dricka efter träningen. Nu jävlar ska jag bli stark! :)

Kom in på en sluttid på 18:10

CrossFit-stilleben!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat, det låter precis som min första Annie för kanske ett år sedan, hade också runt 18 min.

    SvaraRadera