måndag 17 maj 2010

Utomhusgympa!

Vackert väder i kombination med att jag inte hittade nån övning som inte krävde tillgång till mattan på klubben gjorde att jag körde ett pass hemma på innergården.

Så många ronder som möjligt på 20 minuter av
5 burpees
10 sit-ups
15 knäböj



Det var inte igår man blev skitig på knäna när man tränade!


Gudarna ska veta att det kändes i låren! Det blev jobbigt väldigt fort, men runt rond tio så lyckades jag härda igenom och körde fler obrutna benböj än innan. Var det kroppen som gick in i en andra andning? Kul med lite sit-ups med, saknar det lite och ska försöka peta in mer av det. Det är ju snart badsäsong :)

15 ronder blev det, med 5 burpees och 10 sit-ups på rond 16. För att citera min flickvän "det var väl inte så farligt". Nä, det är väl inte det jävligaste jag har gjort, men det var ju helt klart jobbigt :P


Sämre utsikt kan man ju ha när man ligger och flämtar efter en metcon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar