tisdag 24 augusti 2010

Två i ett

Har inte uppdaterat de två senaste passen jag körde i slutet på förra veckan. Nattarbete med förkylning sänkte mig rätt bra...
Anyho:
Först ut var en "Mixed goodies" från CF Malmö:

4x4min med 2 min vila

1) Cindy 5 Pull ups
10 push ups
15 squats

2) 10 thusters (30/20)
15 sit-ups3) 10 T2B
7 OHA


  1. 4(+5+5)
  2. 4. Körde tior och femmor
  3. Antalet T2B:s och OHA:s gjorde att det inte hanns med så många ronder. Behöver fortfarande jobba på att få upp tempo i T2B
  4. Här var jag trött men fick ändå ihop så pass många att jag är nöjd

Nästa pass var en kombo med utomhuslöpning och inomhusövningar. Jag förstod att både DU:s och T2B:s skulle sinka mig pga bristande teknik.

Löpningen kändes bra, det har blivit en del i sommar.

T2B:en är som de alltid är; stopp mellan varje, men tuffar på.

I första DU-omgången lyckades jag komma in i nåt zen-mode och rev av 36(!) obrutna. Sen började jag tänka och då sket det sig. I andra omgången var det business as usual med enstaka DU's, många fails och mycket trötthet.

Sluttid: 19:27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar